::sehari bersama haris::

Friday, October 17, 2008

Lepas 3 hari Haris kat nursery..
today he with me at home..
aku rase mcm dh lame xcrite psl budak kecik sorg ni...
arini aku nk story aktiviti kami..
after his parent pegi kerja..
start la tugas aku..
brushing his teeth..changing his nappy..breakfast..
n playing with him..
arini aku cuba la diri kn haris lama2..sbb selalu kalau soh die diri lama2..mula la wat lembik kaki..
but today..die diri lama2 about 30seconds by his self..kire ok la kn..
lps tu aku praktis die berjalan gune 1st step baby walker.


ok la..tanpa bantuan aku leh bergerak la jugak dlm 10 steps..
lps tu dah start wat lembik kaki balik..aiigoo this budak kecik..
kitorg main bola plak..throwing ball..
bila die dah penat..merengek2 la..nk mintak susu..
aku biarkn die minum susu sendiri..
tgk la aksi die minum susu..suke main telinga..
kalau kite suapkn..main idung, telinga kite..mcm2 budak ni..


sementara tu leh la aku wat keje lain..bukan mengemas pon..membace blog2..check email,fs..hahaha..
bile die dah nmpk aku ngan laptop mula la nk mengacau..
die tutup laptop aku..xnk kasi aku mengadap la tu..aisshh..


aku keluarkn his jigsaw puzzle..bukan die nk cantum2kn..tp nk simpan dlm kotaknya balik..
suka mengemas budak ni..like his baba..

after that..dah busan..main lompat2 kt sofa..sampai terhempap ngan kusyen..hahahha..sian budak kecik..

sekarang die dah letih sgt..tgh tido..
aku pon nk prepare die punya lunch..
nnt samb sesi petang plak..

hahah arini kamera setiasa berada d sisi ku..

2 comments:

nEeChAn said...

haris?? awat nampak cam girl??

ilyana said...

ooo my God...
xde la..boy la akk...tp mmg ramai org konfius gak..maybe sbb rambutnye pjg..lom gunting lg..