::kenduri::

Tuesday, December 9, 2008

6hb dis 2008
j5166 de la wat kenduri doa selamat sikit..
utk akk aku (alang) yg akn futher study kt brisbane,aus..
xpadan ngan kecik akk aku ni..tp atinye besar..skang nk futher phd plak..alhamdulillah..
majlis:

lps solat asar ayah aku n org2 masjid dtg menjamu selera..
lbh kurang 40lbh gak org masjid yg hadir..
lepas tu kawan2 alang aku plak yg hadir..
lbh kurang pukul 8pm ahli2 marhaban mak aku dtg..
bacaan yasin n then makan..

ramai gak yg dtg menolong..sedara mara, sepupu sepapat..jiran jiran..thanks alot...
menu:
nasi putih
sambal sotong
udang masak lemak cili api+terung
sayur campur
ikan kering
ayam goreng
dadih
badak berendam
kuih kasui
teh o
blackcurrant

petang majlis tu ujan plak..tp selamat berjalan ngan lancar..alhamdulillah..
sekarang alang tgh cbuk uruskn hal2 yg perlu dbereskn sblm fly..14hb jan 2009


*aku nk upload slide show...tp tetba ilang..trus fade up nk upload..maybe next time

0 comments: