::something old::

Wednesday, December 3, 2008

wah..lame gila aku xupdate blog..
lately mcm2 event berlaku..
mcm2 benda mau dcritakn..
semua crite gembira...
1st story..

22hb nov 08
abg aku telah selamat bertunang
majlis berlangsung di rumah perempuan..dh tentu la kn..aish..
kt klebang..org melaka jugak..
seorg guru n sebaya plak ngan aku..hahahah..
kami datang dengan 5 buah kereta..
hantaran 5 berbalas 7..
aku la antara org penting yg mengubah hantaran..
jgn main2..

angah dgn hantaran nya

angah sempat berposing ngan nenek

kami "menyerang" klebang

hamboi...
kami pulang dgn hantaran..pink gitu..

pada hari yg sama birthday my beloved ayah..
balik dr rumah perempuan..
kami terus sambut birthday ayah..
dgn kek tunangan angah..
mmg seronok sbb makcik n pakcik still de kt rumah kitorg lg ms tu..



23hb 11 08

rumah kami black out..
dgn adik aku(mira) yg akn menduduki paper biologi pd keesokan harinya..
dgn chy lilin..die study..sian plak tgk die..


29hb 11 08

alhamdulillah..
aku dh convo...hahahah...
kalini nye convo..best..
sbb famly aku ramai yg dtg..
tp my motomoto plak xdpt dtg..
de kursus katenye..
xpe..famly aku dah dtg cukup membahagiakn aku..
emm byk pic yg aku nk upload..
tp keadaan internet yg xmengizinkn la plak..
maybe next time..

congratulation pd semua rakan2 seperjuangan..

chow~




0 comments: