::reeeendduu::

Friday, February 20, 2009

aku reeeendduu pd KARI along..
aku reeeendduu pd KELETAH haris..
aku reeeendduu pd KE'HAPPENING'AN alang..
aku reeeendduu pd KEPANTASAN syasya..
aku reeeendduu pd GELAGAT ali..
aku reeeendduu pd KELAWAKAN angah..(sbb smlm die dmm n slalu xde kt umah)
aku reeeendduu pd SENGIH mira, bile aku mrh..(sbb kene ulser slps tukar besi braces)
aku reeeendduu pd KE'GENTLEMEN wawan..
aku reeeendduu pd aku yg DULU..
aku reeeendduu pd AKSI manbelon..(oohhh tidakk!!)
bila KITA semua nak berkumpul balik ni..(semestinyaa xtermasuk man belon k)
fyi J5166 senyap sunyi sekarang tanpa anda semua..
(cik tipah pon dah sound k..senyap je umah cik ani sekarang)
AKU REEENNNDDDUUU PADA SEMUA!!!

5 comments:

Anonymous said...

eh apsal buat entry sedih2 nih?

Alg ada berita sedih, most prob tak dpt balik time angah kawin, tny cikAni for futher info (ye la..smlm sebok tengok rj lawak masing2..), jadiiii gath ditangguhkan pada masa lain.

harus la kembg wawan baca nih entry nih kan..

rindu pd ke'sensitip'an, teman shopping, masakan yana

ak ak ak

Anonymous said...

same here

ilyana said...

alag..skang daya kesensitipan org dah kurang ek..dah berpindah ngan angah plok..hahahha(angah bkn bace pon..kira xpe la...)

Anonymous said...

dari pengalaman along la kan..org tgh tunang memang sensitip..haha..baru angah rasa...bgtau dia camtu..along masih ingat komen dia pasal sambal along. akan ku ingat sampai bila2..

mr_ridz said...

achik bagi angah bace comment nie.. ahhaha